Sunday, August 26, 2012

tentang kawan ..

assalamualaikum :)

hyee..masing-2 ade kawan kan..ade kawan yang kamceng..ade jgak kawan yg xrapat langsung ngn kita..tp xpe..dengan berkawan..kita dpt eratkan lagi ukhuwah silaturrahim.dengan berkawan juga insya allah dorang bole bntu kita pabila dl kesusahan .. aku ade kawan..meh laa tgk pix aku nk tayangkan ni yee :-


ni kawan2 yang aku rapat time aku form5..yelaa time aku masih bergelar pelajar disekolah smk syahbandar klang..hee


cehh,ni pulak pix time kitorang graduasi semasa tingkatan 5 harituu..maklumlaa,graduasi dekat hotel..konon2 dpt jugak merase kan situasi graduate kt ipta mcmne nnti.hee..untungkan..


ni pulak gmbar kenangan masa aku kerja part time lepas habis spm dan sambil menunggu result spm ngn twaran upu...aku kerja dekat pusat tusyen impak maksima..hee.


dan ni pulak..membe terbaru aku dekat politeknik port dickson ni..huh,penat jugak merantau ke negeri orang ni..tp xpe..jgn mudah mengeluh kn.heee..doakn aku ngn mereka berjaya dunia akhirat..insya ALLAH :)
daebaek !

No comments:

Post a Comment